Sunday, December 31, 2006

Gott Nytt År!



Så är det sista dagen på 2006. Det känns som om det här året har gått fort. Den största händelsen för mig var att jag flyttade från Kalifornien till Oregon. Fortfarande håller jag på att ställa om mig och anpassa mig till hur det är i den här delen av Oregon.
Jobbmarknaden här verkar vara väldigt liten just nu och vissa dagar kan jag verkligen sakna mitt arbete jag hade i Weed.

Det känns som om 2007 också kan komma att föra med sig stora förändringar och det skall bli spännande att se hur allt utvecklar sig.

M och jag kommer att vara hemma ikväll. Troligen är Union en lugn plats även på nyårsafton. När jag bodde i Stockholm var det alltid roligt att kunna se på fyrverkerier även om man bara var hemma. Många sköt upp fyrverkeripjäser i det villaområde där mina föräldrar bodde. I Mt Shasta var det ett mer organiserat fyrverkeri inne i staden och vi såg aldrig några fyrverkerier där vi bodde. Vi får se hur det är i Union.

Jag önskar alla ett Gott Nytt År!

No comments: